top of page

Fertőzőtt nyelv gyógyulásának története

A probiotikumok leirásánál jeleztem, hogy milyen sokféle betegségnél lehet alkalmazni, így pl. a szájüreg, a nyelv fertőzésénél is.

Számomra ismeretlen nőbeteg keresett föl kb. 1 éve, hogy nézzem meg a nyelvét és tudok-e rajta segíteni. A látvány iszonyatos volt. Sok minden ronda, visszataszító dolgot láttam már életemben, hiszen az egészségügyben dolgoztam, de ilyet nem. Valamilyen úton-módon összeszedett egy fertőzést.

A nyelv közepén 2-3 mély, lángvörös barázda (úgy képzeljék el, mint mikor szántják a földet és az eke barázdát szánt), majd az egész nyelv rendkivül duzzadt, repedezett. Alig tudott beszélni, a tiszta víz is marta a nyílt sebet, ételt napok óta nem tudott magához venni, a nap 24 órájában kinzó fájdalom gyötörte, azaz se éjjele, se nappala nem volt. Természetes volt orvosnál, sokféle gyógyszert fölírtak neki, ami végül sajnos a kukába landolt, mert a beteg állapota nem hogy javult de romlott tőlük. Ezek a gyógyszerek ráadásul súlyos pénzbe kerültek.

Én csak a probiotikumot tanácsoltam, hogy szedje nagy adagban. Az első doboz 2x2 caps., a második doboz már csak napi 1 caps. A beteg a negyedik nap után hívott telefonon, hogy akadálytalanul tud vizet inni, fájdalma csökkent és szűrt levest is fogyasztott. Ő is és én is örültünk a gyors, látványos javulásnak. A teljes gyógyulás pedig 4 hét mulva bekövetkezett.

Nem véletlen, hogy a probiotikumot a táplálék-kiegészítök közül a gyógyítás olimpikonjának tartom.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page